سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش ساعت دیواری ارزان نیکی نگین دار 2019

فروش ساعت دیواری نیکی نگین دار 2019

 

فروش ساعت دیواری نیکی نگین دار 2019

 

 

فروش ساعت دیواری ارزان قیمت نیکی نگین دار 2019

نیکی ، یک داستان از عشق و علاقه پرندگان به لانه را روی دیوار روایت می کند . طراحی با الهام از طبیعت به دل هر بیننده ای می نشیند .

ساعت نیکی ، بیشتر از یک ساعت دیواری ارزان قیمت تابستان 1398  ، یک تابلو یا نقاشی زیبا از طبیعت است که روی دیوار نقش می بندد . سالن پذیرایی و ستون های اتاق بهترین مکان برای جلوه ساعت نگین دار نیکی است .

این ساعت ، با بدنه کاملا براق در کنار نگین های کار شده انعکاس بالایی دارد . استفاده از متریال پلکسی گلاس براق ، با ویژگی هایی همچون فوق سبک بودن ، مقاومت در برابر نور شدید و ضربه ، ساعت نیکی را خاص کرده است .

 

صفحه اعداد نیکی کاملا خوانا بوده و با رنگ تضاد خود روی بدنه مشکی ، از هرجای خانه براحتی خوانده می شود . دور تا دور این صفحه نیز از نگین های ریز و درشت درخشان استفاده شده که ساعت 98 را چشم نواز ساخته است .

 

جالبترین  بخش ساعت دیواری نیکی ، زنجیر و پرنده متصل به ساعت است . پرنده ها نیز با نگین کاری ، اطراف ساعت قابل نصب است . برای نصب پرنده ها ، چسب دو طرفه مخصوص نیز در بسته وجود دارد . این چسب ها قابل جابجایی بوده و به دیوار صدمه نمی زند .

 

 

 

 

 

ساعت فانتزی نگینی نیکی ارزان قیمت 2019 دارای ضمانتنامه 3ساله می باشد . این ضمانتنامه در بسته ساعت موجود بوده و شامل : هرگونه شکستگی حین تحویل - خش و جوش در صفحه - تغییر رنگ در اثر نور شدید و رطوبت - نقص در موتور و اجزا آن می باشد .